Zwroty, wymiany, reklamacje

ZWROTY

  1. Masz 30 dni na zwrot zakupionych produktów w naszym sklepie.
  2. Zwrot środków na Twoje konto zostanie zrealizowany maksymalnie w ciągu 7dni.
  3. Do zwracanych produktów dołącz koniecznie:
    formularza zwrotu oraz paragon (oryginał lub jego kserokopia)
    - oba dokumenty muszą być dołączone do środka do paczki obowiązkowo. Jest to warunek konieczny, aby rozpocząć procedurę zwrotu. Oba dokumenty składane są do urzędu skarbowego w formie papierowej i to na ich podstawie dokonujemy przelewu zwrotu środków. Nie chowaj paragonu pod etykietę, do foliowej kangurki itp - włóż do środka do paczki.
    - jeśli nie zachowałaś paragonu to odeślij nam potwierdzenie przelewu - zapłaty za zamówienie
    - jeśli wysłałaś do nas zwrot i nie dołączyłaś ani formularza zwrotu, ani paragonu to skontaktuj się z nami emailowo - sklep@2skin.pl lub telefonicznie 736740994
    - jeśli brakujące dokumenty prześlesz nam na emaila, to wydrukujemy je dla Ciebie i dołączymy do zwrotu
  4. Jeśli dokonujesz zwrotu części zamówienia, które zostało obniżone kodem rabatowym 30zł za zapis do newslettera, to wykorzystany rabat 30zł za zapis do newslettera w momencie zwrotu zostaje odliczony od wszystkich produktów (gdy kwota pozostawionych rzeczy będzie wyższa od 300zł)  lub całkowicie wycofany (gdy kwota pozostawionych rzeczy będzie niższa niż 300zł).
  5. W wypadku odstąpienia od umowy, sklep nie pokrywa kosztów odesłania towaru.
  6. ZWROTY NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES:
    2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK
    ul. Starościńska 6a,
    93-362 Łódź
    tel. 605225905 email: sklep@2skin.pl
    lub na paczkomat LOD66N ul. Rzgowska 211 Łódź
    Email oraz numer telefonu, który należy wpisać, nadając paczkę do paczkomatu: marta@2skin.pl, tel.605225905
    UWAGA! Nie należy wpisywać innych emaili oraz numerów telefonów z naszej strony www, w przeciwnym wypadku zwrot może do nas nie dotrzeć.
    WAŻNE: Należy zwracać uwagę, kiedy nadaje się paczkę, ponieważ w piątek po g.14 oraz w weekendy oraz inne święta - paczki nie są odbierane z paczkomatu, co może skutkować zwrotem do nadawcy. Pozostałe dni i godziny odbiorów zwrotów z paczkomatu to pon - czw. - 9-15.30 . Na zwrot jest aż 30dni - wybierz dla siebie najlepszy termin - bez pośpiechu. Masz problem ze zwrotem na czas, bo wyjeżdżasz na urlop ? Zadzwoń do nas i poinformuj, że możesz się spóźnić ze zwrotem.  Bez problemu wydłużymy ci termin zwrotu.            
  7. koszt skorzystania z szybkich zwrotów INPOST to 12zł. Taka kwota zostanie odjęta od należnego zwrotu.
  8. Od dnia 01.01.2021 prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom
    fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy
    z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego

WYMIANY

  1. Wymiany są realizowane w ramach zwrotu. Należy zwrócić towar i złożyć nowe zamówienie.
  2. Jeżeli chcesz dokonać wymiany na inny rozmiar jednego z produktów, który należy do zestawu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, które czynne jest od pon. do pt. w godzinach 9:00-16:00 email: sklep@2skin.pl tel. 736-740-994

REKLAMACJE

  1. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji producenta.
  2. Gwarancja obejmuje wady, które powstały w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi.
  3. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przetarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem, w tym nieprawidłowym praniem odzieży sportowej.
  4. Warunkiem złożenia reklamacji jest odesłanie reklamowych rzeczy oraz dołączenie do paczki wypełnionego formularza reklamacyjny - jest to warunek konieczny w celu rozpoczęcia procedury reklamacji.
  5.  Podstawą reklamacji towaru jest paragon - dowód sprzedaży, który zawsze dołączany jest do paczki (lub jego kserokopia) lub wydrukowane potwierdzenie przelewu, zaświadczające o zapłacie za zamówienie.
  6. Do reklamacji sklep ustosunkuje się w terminie 14 dni roboczych, liczonym od daty odebrania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem oraz poprawnie wypełnionym formularzem zwrotu z załączonym dokumentem zakupu. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres e-mail: sklep@2skin.pl
  7. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów. Reklamacja asortymentu przesłanego przez klienta, który nie przestrzega zasad higieny, nie zostanie rozpatrzona.
  8. REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES:
    2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK
    ul. Starościńska 6a,
    93-362 Łódź
    tel. 605225905 email: sklep@2skin.pl
    lub na paczkomat  LOD66N ul. Rzgowska 211 Łódź
    Email oraz numer telefonu, który należy wpisać, nadając paczkę do paczkomatu: marta@2skin.pl, tel.605225905
    UWAGA! Nie należy wpisywać innych emaili oraz numerów telefonów z naszej strony www, w przeciwnym wypadku zwrot może do nas nie dotrzeć.
    WAŻNE: Należy zwracać uwagę, kiedy nadaje się paczkę, ponieważ w weekendy paczki nie są odbierane z paczkomatu, co może skutkować zwrotem do nadawcy. 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.